Przejdź

sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

MOTOTESTY





Ford Focus ST nowej generacji debiutuje w wersji kombi.

Opracowany przez Ford Performance Focus ST pojawi siê w salonach latem. Wyposa¿ony bêdzie w lubi¹cy wysokie obroty silnik benzynowy EcoBoost 2,3-litra o mocy 280 KM, sprzê¿ony z szeœciostopniow¹ manualn¹ lub siedmiostopniow¹ automatyczn¹ skrzyni¹ biegów. Do wyboru bêdzie równie¿ silnik wysokoprê¿ny EcoBlue 2,0-litra o mocy 190 KM z szeœciostopniow¹ manualn¹ skrzyni¹ biegów.*


Pod mask¹ Focusa ST przewidziano takie zaawansowane sportowe rozwi¹zania jak: sterowany elektronicznie mechanizm ró¿nicowy o ograniczonym poœlizgu, dostosowanie obrotów silnika do p³ynniejszej zmiany biegów, mo¿liwoœci wyboru trybu jazdy, które zapewni¹ bezkompromisowe osi¹gi zarówno na torze, jak i w codziennej eksploatacji.



*Emisja CO2 dla Focusa ST z silnikiem 2,3 litra EcoBoost – od 179 g/km, zu¿ycie paliwa od 7,9 l/100 km; Emisja CO 2 dla wersji z silnikiem wysokoprê¿nym 2,0-litra EcoBlue – od 125 g/km, zu¿ycie paliwa 4,8 l/100 km

Dane dotycz¹ce zu¿ycia paliwa, poziomu emisji CO2 oraz zasiêgu pojazdów z napêdem elektrycznym pochodz¹ z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnych wersji dyrektyw KE 715/2007 oraz 692/2008. Informacje dotycz¹ce zu¿ycia paliwa oraz emisji CO2 odnosz¹ siê do danej wersji modelu, a nie do konkretnego egzemplarza. Przyjêta procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez ró¿ne typy pojazdów oraz ró¿nych producentów. Nale¿y pamiêtaæ, i¿ oprócz efektywnoœci paliwowej samochodu ,na rzeczywiste zu¿ycie paliwa lub energii elektrycznej, poziom emisji CO2 oraz zasiêg w bezemisyjnym trybie jazdy ma równie¿ wp³yw styl prowadzenia pojazdu oraz szereg innych czynników niezwi¹zanych z technik¹ motoryzacyjn¹. CO2 jest g³ówn¹ przyczyn¹ powstawania efektu cieplarnianego, którego konsekwencj¹ jest zjawisko globalnego ocieplenia klimatu.

Po 1 wrzeœnia 2017 roku niektóre nowe pojazdy otrzymuj¹ homologacjê typu zgodnie ze zharmonizowan¹ œwiatow¹ procedur¹ testow¹ dla lekkich pojazdów (WLTP), zgodnie z ostatni¹ zmian¹ (UE) 2017/1151 Jest to nowa, bardziej realistyczna procedura testowa przeznaczona do pomiaru zu¿ycia paliwa i emisji CO2. Od 1 wrzeœnia 2018 roku, WLTP w pe³ni zast¹pi³ poprzedni cykl testowy NEDC, który przesta³ byæ aktualn¹ procedur¹ testow¹. W okresie przejœciowym odchodzenia od pomiarów w cyklu NEDC, zu¿ycie paliwa i emisja CO2 s¹ podawane zarówno w cyklu NEDC, jak i WLTP. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e nieuchronnie wyst¹pi¹ ró¿nice wyników otrzymanych wed³ug starej i nowej procedury testowej, zarówno co do zu¿ycia paliwa, jak emisji CO2, poniewa¿ niektóre elementy testu uleg³y zmianie. Na przyk³ad ten sam samochód mo¿e mieæ inne zu¿ycie paliwa i emisjê CO2 mierzone wed³ug NEDC oraz WLPT.

Ford 22-05-2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl

>