Przejdź

sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

MOTOTESTY





Porsche podsumowuje kolejny udany rok w Polsce

Porsche konsekwentnie wzmacnia swoj¹ pozycjê na polskim rynku: w 2018 r. w naszym kraju zarejestrowano 1672 nowe samochody sportowe producenta z Zuffenhausen. Blisko co pi¹ty z nich nale¿a³ do grupy dwudrzwiowych aut sportowych z rodziny 718 oraz 911.

W okresie od stycznia do grudnia 2018 r. na polskim rynku zarejestrowano 1672 nowe samochody sportowe marki Porsche. Tym samym producent kolejny rok z rzêdu zwiêkszy³ swój wolumen: w porównaniu z wynikami zanotowanymi w 2017 r. liczba zarejestrowanych samochodów wzros³a o oko³o 25%.

Na szczególn¹ uwagê zas³uguje fakt, ¿e niemal co pi¹ty z pojazdów Porsche nowo zarejestrowanych w Polsce w 2018 r. nale¿a³ do grupy dwudrzwiowych samochodów sportowych z linii 718 oraz 911 (³¹cznie 285 sztuk). 718 Cayman i Boxster znalaz³y 108 nabywców (+72%), a ikona Porsche – model 911 – dostarczono w liczbie 177 egzemplarzy (+29%). Tymczasem w Porsche Centrach trwa ju¿ odliczanie do przybycia pierwszych egzemplarzy nowego 911 (typ 992).

Co istotne, w 2018 r. wszystkie modele Porsche cieszy³y siê nie mniejszym zainteresowaniem polskich klientów ni¿ w 2017. Najchêtniej wybierany Macan znalaz³ 665 nabywców (+3%). Ten sportowy SUV debiutuje w³aœnie w najnowszej ods³onie, która poza jeszcze bardziej dynamicznym charakterem – w tym na nowo zestrojonym podwoziem z mieszanymi rozmiarami ogumienia – wyró¿nia siê innowacyjnymi rozwi¹zaniami z zakresu ³¹cznoœci.

Wysoki popyt notuj¹ równie¿ modele Cayenne i Panamera. W obu przypadkach rosn¹cy udzia³ w sprzeda¿y maj¹ hybrydowe odmiany plug-in, które ³¹cz¹ sportowe osi¹gi z niezrównan¹ efektywnoœci¹. W 2018 r. na zakup Porsche Cayenne w Polsce zdecydowa³o siê 426 klientów (+84%; po czêœci to efekt „odbicia” sprzeda¿y po zmianach generacyjnych), a Porsche Panamera wybra³o 296 nabywców (+15%).

„To dla nas naprawdê udany rok, choæ o dobry wynik wcale nie by³o ³atwo – wyzwaniem by³o m.in. wprowadzenie nowego cyklu pomiarowego WLTP i filtrów cz¹stek sta³ych dla silników benzynowych w Europie. Szczególnie cieszy mnie sukces naszego legendarnego modelu – Porsche 911. To œwiadczy o tym, ¿e Polsce jest du¿o prawdziwych entuzjastów motoryzacji, którzy rozumiej¹, czym jest doœwiadczenie Porsche i czerpi¹ przyjemnoœæ z pokonywania ka¿dego kilometra drogi. A tym, którzy dopiero do tego siê przymierzaj¹, bêdzie teraz ³atwiej – w³aœnie powsta³y kolejne dwa salony sprzeda¿y – Porsche Centrum Kraków oraz Porsche Centrum £ódŸ. To jeszcze jeden dowód na rozwój naszej marki w Polsce” – komentuje Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.

Porsche 14-01-2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl

>