sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

WIADOMOÅšCI

Mazda CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce

Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesi¹cach roku objê³a pozycjê lidera sprzeda¿y nowych samochodów osobowych segmentu B-SUV (wed³ug segmentacji IBRM SAMAR). W okresie od stycznia do koñca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogó³em 15 519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy Mazdy CX-3.

„Cieszymy siê, ¿e polscy klienci doceniaj¹ Mazdê CX-3. Wierzymy, ¿e ubieg³oroczne zmiany produktowe przyczyni³y siê do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bli¿ej samochodów z segmentu premium. Sukces Mazdy CX-3 jest dowodem na to, ¿e nasza strategia polegaj¹ca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty.” - powiedzia³ £ukasz PaŸdzior, Dyrektor Zarz¹dzaj¹cy Mazda Motor Poland.

Charakterystyczne dla Mazdy poczucie intuicyjnej wiêzi pomiêdzy kierowc¹ a samochodem, okreœlane jako Jinba Ittai w modelu CX-3 wyra¿a siê dba³oœci¹ o najdrobniejsze szczegó³y wyposa¿enia. Technologia Skyactiv zapewnia perfekcyjn¹ kontrolê za spraw¹ idealnie przewidywalnej charakterystyki uk³adu napêdowego i stabilnych w³aœciwoœci jezdnych. Znakomita przyczepnoœæ przek³ada siê na czyst¹ przyjemnoœæ z prowadzenia – zarówno po ciasnych zau³kach miasta, jak i na krêtej drodze poza nim. Mazda CX-3 to tak¿e jeden z nielicznych samochodów w swojej klasie, który dostêpny jest z napêdem na wszystkie ko³a i-ACTIV AWD.

Elegancki i jednoczeœnie dynamiczny wygl¹d Mazdy CX-3 uzyskany dziêki wielokrotnie nagrodzonej stylistyce KODO – Dusza ruchu jest tak¿e jednym z czynników popularnoœci modelu wœród klientów. Co wiêcej, nagroda Red Dot Design dla Mazdy CX-3 stanowi nie tylko wyró¿nienie w dziedzinie doskona³ej ergonomii, ale podkreœla najwy¿szy wymiar radoœci z prowadzenia.

„Przewidujemy, ¿e 2019 r. bêdzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzeda¿y, a CX-3 stanie na czele najchêtniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce tak¿e dlatego, ¿e w najbli¿szych miesi¹cach spodziewamy siê wzmo¿onej aktywnoœci zakupowej przed przysz³orocznymi zmianami w polityce unijnej dotycz¹cej emisji CO2, która prze³o¿y siê na wy¿sze ceny samochodów w Europie i w Polsce.” – dodaje £.PaŸdzior.

W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzeda³a w Polsce 12 574 szt. samochodów, notuj¹c wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek by³ dla marki czwarty pod wzglêdem wielkoœci sprzeda¿y w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.

Mazda 21.05.2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl